Vágyakozás a dohányzásról való leszokás után, A dohányzásról leszokás előnyei:

vágyakozás a dohányzásról való leszokás után

Ön ezen az oldalon van

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

abbahagytam a gitár dohányzást mínusz

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

Alain Carr A dohányzásról való leszokás egyszerű módja Video

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

szomjasan hagyta abba a dohányzást

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

Sportoljunk!

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

a dohányzásról való leszokás egyszerű módja olcsón vásárolhat

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

Röviden összefoglalva:

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

  • Gyermekeink leszoktak a dohányzásról
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Cigaretta helyett kilók?
  • Istenhegyi Géndiagnosztikai Centrum, Leszokni a dohányzásról, ha már nincs vágyakozás
  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | parfumlux.hu
  • Miért akar enni amikor leszokik a dohányzásról
  • Tanácsok mindenkinek aki szeretne leszokni a dohányzásról

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Fontos információk