Leszokni a dohányzásról és egy hét múlva

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást - parfumlux.hu

Dohányzás abbahagyása - Vágjon bele hatszor nagyobb eséllyel!

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

mi lesz velem leszoktam a dohányzásról

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit mellkas fáj a leszokásról tud! Mozogjon többet mint szokott.

CigiDoki - Első lépés a dohányzásról való leszokás útján

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

OTP Egészségpénztár - Cigaretta helyett kilók?

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

A dohányzás nyomai teljesen eltűnnek vagy később még okozhatnak problémát? Tisztelt Kérdező! Hirdetés A dohányzás okozta következmények nem múlnak el teljesen.

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

Felhagytam az ivást a dohányzást és a verekedést

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

Röviden összefoglalva:

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek Ha egy hét múlva leszokott a dohányzásról Ezek közül vannak olyanok, amelyek szinte már azonnal megtapasztalhatók, mások hosszabb idő után válnak észrevehetővé.

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

leszokni a dohányzásról lehet-e sportolni

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

Extra ajánló

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

Fontos információk